Blog
Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws
Blog Item
Je huidige klantenservice verbeteren

Heb je je wel eens afgevraagd hoe belangrijk een telefoongesprek is? Door het gebruik van de juiste telefooncentrale functionaliteiten en de klant goed te woor...

Meer lezen
Blog Item
Regels omtrent Duitse telefoonnummers

Zoals bij ieder telefoonnummer zijn ook aan Duitse telefoonnummers regels verbonden. Sinds 6 mei 2020 heeft de Bundesnetzagentur (vergelijkbaar met de Nederl...

Meer lezen
Blog Item
Wel of niet MS Teams integreren

Veel bedrijven gebruiken waarschijnlijk Microsoft Teams  of overwegen dit ge gaan gebruiken  om beter en efficiënter met elkaar te ...

Meer lezen
Blog Item
Zomervakantie 2021 - telefonie Vakantie-Checklist

Zakelijk goed voorbereid tijdens de vakantieperiode Tijdens de vakantieperiode vergeten sommige bedrijven vooruit te kijken om hun openingstijden en wer...

Meer lezen
Blog Item
Vier redenen waarom bedrijven voor VOIPZeker kiezen

Elk telefoongesprek creëert een menselijke verbinding tussen een bedrijf en zijn klanten. Communicatie is dan ook de hartslag van elk bedrijf en dus onm...

Meer lezen
Blog Item
Hybride werken - Een complete thuis- en flexwerk oplossing

Hybride werken is het nieuwe normaal, gedeeltelijk thuis én op kantoor. Dit vraagt om nieuwe oplossingen. Oplossingen die het makkelijker maken nie...

Meer lezen