Geplaatst op 04/09/2019

Medewerkers trainen door direct meeluisteren

Steeds meer bedrijven gebruiken de meeluister functie om hun personeel te coachen en dienstverlening te verbeteren. Wanneer je medewerkers weten hoe ze een telefoongesprek moeten afhandelen, krijgen ze meer zelfvertrouwen waardoor jouw klanten beter worden geholpen. Perfect te gebruiken voor trainingsdoeleinden en voor het afluisteren van je receptioniste, die namelijk wel hééél veel lacht onder het bellen! Is die namelijk wel aan het werk? Grapje!

Je bent net begonnen met je nieuwe baan en gaat fris en fruitig je tweede werkweek in. Helaas merk je dat de telefoongesprekken die je voert nog niet helemaal soepel lopen. Aaarrggh, dit moet beter! Fijn dat je nieuwe bedrijf aan je denkt en in je investeert, want met de meeluisterfunctie van VOIPZeker gaan zij nu medewerkers trainen door direct meeluisteren tijdens telefoongesprekken. Hopelijk krijg je zo minder frustraties! Wij leveren de techniek, jij zorgt voor een goede training!

Direct meeluisteren activeren 

Met onze module Meeluisteren kun je direct meeluisteren met gesprekken van je medewerkers. Voordat je deze functie wilt gaan gebruiken, moet je de personen die willen gaan meeluisteren eerst bevoegdheid geven. Dit kun je wijzigen door te navigeren naar je eigen dashboard, op Tools te drukken en een meeluister groep aan te maken. In deze groep selecteer je eenvoudig de extensies die je bevoegdheid wil geven voor direct meeluisteren en selecteer je of je een pieptoon wilt afspelen. It's as simple as that.

Zo kun je trainen door direct meeluisteren 

Wanneer je bevoegd bent kun je jouw medewerkers gelijk gaan trainen door direct meeluisteren. VOIPZeker biedt twee verschillende mogelijkheden voor direct meeluisteren. De eerste mogelijkheid is direct meeluisteren in stille modus. Hierbij wordt er alvorens het direct meeluisteren geen piep afgespeeld, waardoor jouw collega dus niet weet of jij meeluistert. Tijdens het meeluisteren in stille modus kun je niet realtime praten en 'fluisteren' naar jouw collega. Hij/zij zal dus niet je stem horen, waardoor je dus alleen achteraf feedback kunt geven over het gesprek en hem/haar trainen.

De tweede mogelijkheid is je medewerkers trainen door direct meeluisteren in de normale 'fluister' modus en de pieptoon aan te zetten. Wanneer jij je medewerkers wilt trainen en het gesprek wilt afluisteren, wordt er eerst een pieptoon afgespeeld. Deze pieptoon is niet hoorbaar voor de klant, enkel voor je medewerker zodat hij/zij weet dat er wordt meegeluisterd. Tijdens het direct meeluisteren kun je 'fluisteren' en feedback geven  zonder dat de klant dit hoort. Breng je medewerkers natuurlijk wel even tijdig op de hoogte dat je gaat meeluisteren, voordat ze denken dat ze een stemmetje in hun hoofd hebben!

Aanvragen direct meeluisteren en/of overstappen

Bestaande klanten die deze functie nog niet hebben aangeschaft kunnen deze functie aanvragen door contact op te nemen. Zit deze functie al wel in je pakket, dan raden wij aan deze door middel van deze blog in te gaan zetten en per direct je dienstverlening te verbeteren. Wil jij ook gebruik maken van onze diensten, maar zit jij bij een andere provider? Stap vandaag nog over en ga morgen online. In de meeste gevallen ben je binnen 24 uur overgestapt en maken wij je direct wegwijs zodat je meer rendement uit je VoIP telefonie kunt halen.

Neem contact op via 088 - 066 0550 of stuur je een e-mail naar verkoop@voipzeker.nl. Onze experts staan je direct te woord en helpen je bij al jouw vragen.

Overstappen / advies

Bekijk ook

> VOIPZeker als KPN alternatief
> Overstappen met nummerbehoud
ISDN geschiedenis - gebruikers vanaf 01-09-2019 niet meer bereikbaar



  Terug naar overzicht
Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies.
Aanpassen
Prima!