Geplaatst op 09/04/2019

Realtime meeluisteren met telefoongesprekken

VOIPZeker heeft in haar portaal realtime meeluisteren met telefoongesprekken geïntegreerd. Een mogelijkheid die vele deuren opent voor kwaliteitsmonitoring en trainingsdoelen. 

Middels een specifieke instelling in de portaal wordt bepaalt wie van de medewerkers geautoriseerd wordt om gesprekken mee te luisteren. Met het instellen van de rechten worden ook de toestellen waarop meegeluisterd mag worden begrensd.

Andersom is het ook niet mogelijk om zonder medeweten van de medewerkers gesprekken mee te luisteren. De medewerker hoort namelijk 3x een piep op het moment dat iemand meeluistert in een gesprek. De klant hoort deze “piep” niet. Op deze manier weet de medewerker dat er meegeluisterd wordt in het gesprek. 

De geautoriseerde medewerker kan met het gesprek meeluisteren en met de andere medewerker “fluisteren”. Het fluisteren hoort en merkt de klant niet en de klant hoeft hiervoor niet in de wacht gezet te worden.

De andere mogelijkheid is dat de geautoriseerde agent met het gesprek meeluistert. In dat geval hoort hij het gesprek alleen maar aan en kan hij niet communiceren met de medewerker. 

In het kader van de Persoonsbescherming willen we ondernemers wijzen op ons blog: Meeluisteren of opnemen van gesprekken is dit toegestaan? 



  Terug naar overzicht
Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies.
Aanpassen
Prima!