Telefoonfunctie meeluisteren

Telefoonfunctie meeluisteren
Rate this post

Even met je college meeluisteren of nog beter fluisteren tijdens een gesprek, is efficiënt en effectief. Veel ondernemers trainen hun personeel door gesprekken op te nemen en achteraf te beluisteren. Dit is een goede manier van trainen maar het kan effectiever, efficiënter en sneller. Train daarom jouw medewerkers op het moment dat ze het gesprek voeren.

Wanneer een beller naar een van jouw collega’s belt en jij graag even wilt meeluisteren kan dit. Uiteraard moet je wel eenmalig in de Unite centrale de rechten instellen, hierna kun je starten met het meeluisteren van gesprekken.

Je belt in op de extensie van je collega die een actief gesprek heeft. Jouw collega hoort vervolgens een piepgeluid en weet daardoor dat er wordt meegeluisterd. De beller hoort dit niet. Met de Meeluisterfunctie kun je dus beide kanten direct horen. De beller en jouw collega horen jou niet.

Fluisteren

Om ook je collega aan te sturen wil je vaak ook feedback geven op het moment dat dit nodig is. Hiervoor gebruik je de Fluisterfunctie. Je belt dan net als bij de Meeluisterfunctie in op het nummer van je collega. Vervolgens hoor jij nu het gesprek tussen jouw collega en de beller. Je kunt nu tegen jouw collega praten waardoor jij hem op de goede manier kunt aansturen. De beller aan de andere kant van de lijn hoort dit niet en weet niet dat er wordt meegeluisterd.

Start nu met het coachen van je collega’s! Neem nu contact met ons op en gebruik de Meeluister en Fluister functie!

Rechten en plichten

Of je nu de functie meeluisteren of fluisteren gebruikt bij beide functies wil je niet dat er misbruik van wordt gemaakt. Je moet er niet aan denken dat een van de personeelsleden de directiegesprekken afluistert. Daarom hebben wij dit beveiligd en kunnen alleen de personen die jij hiervoor rechten hebt gegeven meeluisteren of fluisteren bij een selectief aantal personen. Je krijgt dus niet automatisch toegang om iedereen van het bedrijf af te luisteren. Als 2e beveiliging hebben wij het piepgeluid ingesteld welke niet gedeactiveerd kan worden. Je collega hoort dit geluid altijd wanneer er wordt ingelogd op zijn actieve gesprek en weet daarom dat er iemand meeluistert.

Wettelijk gezien is het wel verstandig om bij de welkomsttekst aan te geven dat gesprekken worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Op deze manier laat je weten dat er iemand meeluistert, of dit nu met de opname is of realtime, dat maakt dan niet meer uit.

Wil jij ook kunnen meeluisteren bij collega’s binnen jouw bedrijf? Start dan vandaag nog. Binnen enkele minuten hebben wij dit voor jou opgezet.

Search
Recente berichten
Volg ons

Inschrijven voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws van VOIPZeker, VoIP telefonie en tech.

Blije klant

VoIP telefonie berekenen