Geplaatst op 15/08/2019

VOIPZeker - krijg wat is beloofd

Je hebt vast en zeker wel eens gehoord van de gezegd ' belofte maakt schuld'. Je kunt het grappig opvatten, maar in veel gevallen is het ontzettend vervelend wanneer je niet krijgt wat is beloofd. Helaas zit er geen statiegeld op valse beloftes, maar VOIPZeker kan wel eerlijk zeggen dat zij doet wat is beloofd!

Oei, wat kunnen wij er een hekel aan hebben wanneer mensen hun beloftes niet nakomen. De bezorger zou deze ochtend tussen 09:00 en 10:30 uur langskomen om een belangrijk pakket af te geven, maar via Track & Trace zie je dat het pakket nog in de sorteercentrum zit. Jeetje, had ik het onderdeel maar eerder besteld... Vervolgens wordt het pakket de volgende ochtend afgeleverd en constateer je dat de leverancier het verkeerde product heeft opgestuurd. Vervelend, want de leverancier zegt de volgende dag te leveren, maar je krijgt dus niet wat is beloofd. En nu? Wat voor gevolgen heeft dit soort situaties in het bedrijfsleven wanneer je niet krijgt wat is beloofd?

VOIPZeker krijg wat is beloofd - doet wat is beloofd

Niet doen wat is beloofd in het bedrijfsleven
Zaken doen is in de meeste gevallen op basis van goed vertrouwen. Wanneer dit wordt beschaamd door een belofte die niet kan worden nagekomen, kan dit voor zowel jouw vertrouwen als voor jouw hele bedrijfsvoering gevolgen hebben, Klanten kunnen boos worden wanneer een afspraak niet kan worden nagekomen, ondanks het feit dat jij afhankelijk van derden kan zijn. Wanneer jouw leverancier niet op tijd jouw spullen levert, kan jij de klant niet op tijd helpen. Zowel de klant als jij zijn vanzelfsprekend niet blij met de niet nagekomen belofte. Natuurlijk heb je niet alles in de hand, maar is het wel fijn als mensen hun beloftes aan jou nakomen, toch?

Wees een voorbeeld en probeer je klanten d.m.v. VoIP technologie van VOIPZeker de best mogelijke belervaring te geven en jouw afspraken na te komen. Wees bijvoorbeeld met doorschakelingen of Vast op Mobiel altijd en overal bereikbaar voor je klanten, zoals op je website staat aangegeven of geef de klanten de mogelijkheid een voicemail in te spreken zodat deze naar je e-mail wordt gestuurd. Zo kun je de klant altijd terugbellen en handelen binnen een realistisch tijdvlak. Zo zijn er nog veel meer scenario's waarmee VOIPZeker jou kan helpen om beloftes na te komen en mogelijk zelfs kunt overtreffen!

VOIPZeker - krijg wat is beloofd
VOIPZeker begrijpt als geen ander wat niet nagekomen beloftes voor gevolgen kunnen hebben en volgt zelf het beleid " doe wat is gezegd en doe wat is beloofd". Hoe? Omdat wij al 19 jaar onze eigen systemen (door)ontwikkelen en vrijwel onafhankelijk zijn geworden van derden, hebben wij alles in eigen beheer. Zo kunnen wij iets toezeggen en het daadwerkelijk ook echt uitvoeren. Oké oké, het kan voorkomen dat wij in onze kantine een verjaardag aan het vieren zijn en onze mond vol hebben met cake, waardoor wij niet binnen 2 minuten kunnen terug bellen! Wij zijn allemaal netjes opgevoed en hebben vanuit huis meegekregen dat wij niet mogen praten met een volle mond.

Een ander belangrijke handeling waardoor je bij VOIPZeker krijgt wat is beloofd, is dat wij voorafgaand jouw behoefden zo goed mogelijk in kaart brengen. Wanneer je een vrijblijvende offerte opvraagt en/of informatie wilt inwinnen, inventariseren wij samen jouw situatie en komen wij tot een oplossing. Wanneer blijkt dat al jouw vragen goed zijn beantwoord en er duidelijkheid is over welke producten en/of diensten je wilt afnemen, kunnen wij een belofte maken op basis van realistische informatie en feiten. Zo krijg je wat is beloofd en kunnen wij vertrouwen in onze vriendschap opbouwen! Stap vandaag nog over naar VOIPZeker en je bent morgen al online.

Vrijblijvende offerte

Wij hopen jou snel te mogen leren kennen als vriend en volwaardige sparringpartner. Voor al jouw vragen en een vrijblijvende offerte neem je contact op via 088 - 066 0550 of stuur je een e-mail naar info@voipzeker.nl

Bekijk ook

> VOIPZeker als KPN alternatief
> ISDN stopt - Waarom stopt ISDN? 

ISDN stopt - 5 redenen voor overstappen



  Terug naar overzicht
Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies.
Aanpassen
Prima!