Hoe vaak krijg ik een factuur?
Hoe vaak krijg ik een factuur van VOIPZeker?
Je krijgt iedere maand automatisch een factuur. De kosten voor de abonnementen betaal je vooruit en de gesprekskosten betaal je achteraf. Mocht je tussentijds wijzigen van abonnement, dan betaal je voor de gebroken periode.
Bij gebruik van een automatische incasso wordt het bedrag één keer per maand geïncasseerd en ontvang je de factuur per e-mail, of per post (indien aangegeven). Naast je maandelijkse factuur kan het natuurlijk zo zijn dat je extra diensten en/of producten afneemt. Hier krijg je natuurlijk los een factuur van opgestuurd.
Vind naast de vraag "hoe vaak krijg ik een factuur" gemakkelijk zelf ook antwoorden op andere vragen via onze FAQ pagina's. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker? Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 - 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.
Bel mij terug |
---|
Vragen? Bel ons gratis 0800 - 0845 Op werkdagen bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 Of laat je terugbellen |