Search

Moet ik zelf bij mijn oude provider opzeggen?

Als je gekozen hebt voor nummerbehoud dan wordt het abonnement bij de huidige provider door VOIPZeker opgezegd.

Eventuele andere diensten die je hebt bij de oude provider moet je wel zelf opzeggen. Denk hierbij aan internet, een onderhoudscontract of de lease van oude telefoontoestellen.

Onderaan de vragenlijst staat een voorbeeld opzegbrief, stuur deze altijd aangetekend op naar je huidige provider.

VOIPZeker is geen partij in opzeggingen met de oude provider en je bent zelf verantwoordelijk voor de de afwikkeling hiervan.

De praktijk leert dat klanten die overstappen naar VoIP als verassing een factuur met afkoopsom krijgen van KPN. Veelal kan de klant zich niet eens herinneren ooit getekend te hebben voor een dergelijk contact. Bij telefonisch contact met de helpdesk hoor je vaak dat er geen contract is of dat ze deze niet kunnen opsturen en krijg je de algemene voorwaarden toegestuurd.

Je kunt uiteraard bezwaar maken tegen deze gang van zaken en het getekende contract opvragen.

Klik hier voor het KPN klachtenformulier

Vragen? Wij helpen graag!

Vind gemakkelijk zelf alle antwoorden via onze FAQ pagina’s. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker?

Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 – 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.