Meest gestelde vragen

Kan ik mijn zakelijk abonnement achteraf wijzigen?

Ja zeker, je kunt je zakelijk abonnement achteraf! VOIPZeker groeit mee met jouw ondermenig en houd rekening ermee dat jouw belgedrag dus ook kan gaan veranderen. Wanneer je organisatie groeit kun je extra telefoonnummers en gebruikers toevoegen aan je zakelijk abonnement.

Zakelijk abonnement achteraf wijzigen


Log in
op jouw VOIPZeker account en kies de diensten die je wilt afnemen om jouw huidige abonnement uit te breiden. Je kunt op elk gewenst moment extensies, VoIP account en vele andere producten afnemen en wijzigen. Wanneer je jouw contractsvorm daadwerkelijk wilt laten wijzigen en je belbundel wilt wijzen, neem dan contact op eb vraag naar de mogelijkheden.

Wil je meer weten over hoe je jouw zakelijk abonnement achteraf kunt wijzigen en /ofwil je advies over hoe onze diensten jouw bedrijfsvoering kunnen optimaliseren? Aarzel dan niet en neem contact op met experts via 088 - 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl. Leg je wensen bij ons neer en wij geven direct advies op maat, wel of geen klant van VOIPZeker. Wij zijn gespecialiseerd in oplossingen voor zzpérs, MKB- en grote bedrijven.

Aanvraag formulier