Meest gestelde vragen

Kan ik betalen met een overboeking?

Onze processen zijn volledig geautomatiseerd, waardoor wij standaard werken met automatische incasso. Dit heeft voor jou als klant het grote voordeel dat je géén omkijken meer hebt naar betalingen en minder administratieve handelingen hoeft te verrichten. Via je online telefooncentrale (portaal) kun je alle facturen online inzien, downloaden en uitprinten.

Betalen met een overboeking


Ondanks dat VOIPZeker standaard werkt met automatische incasso's kun je in sommige gevallen toch betalen met een overboeking. Wanneer je voor het eerst klant wordt bij VOIPZeker en je online VoIP telefonie besteld, wordt jou gevraagd de eerste factuur te betalen met een overboeking. Hebben wij de eerste betaling ontvangen, dan worden je diensten geactiveerd en incasseren wij het factuurbedrag 1 keer per maand via automatische incasso.

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 - 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail je naar info@voipzeker.nl.

Contact opnemen