Meest gestelde vragen

Kan ik een kopie factuur aanvragen?

Door in te loggen met jouw VOIPZeker account, kun je in jouw online portaal alle facturen inzien, downloaden en uitprinten. Omdat ons systeem alles voor jou bewaart en inzichtelijk maakt, hoef je dus geen kopie factuur op te vragen. 

Een kopie factuur aanvragen


Wanneer je op één of andere manier belemmerd wordt om in te loggen op jouw account, kun je altijd een e-mail sturen en een kopie factuur aanvragen. Je kunt ook een kopie factuur aanvragen door telefonisch contact op te nemen en te vragen naar de administratieve afdeling. Het bij ons bekende e-mailadres is ook daadwerkelijk het e-mail adres waar wij de kopie factuur naar versturen. 

Heb je meer vragen over hoe je een kopie factuur krijg aanvragen gemakkelijk zelf ook antwoorden op andere vragen via onze FAQ pagina's. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker? Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 - 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Direct inloggen