Meest gestelde vragen

Wat moet ik doen als ik een internet storing heb?

✔ Heb je een internetverbinding die niet via VOIPZeker wordt geleverd? Bel met de helpdesk of klantenservice van je provider voor verdere instructies.

✔ Heb je internet via VOIPZeker geregeld,bel dan met onze helpdesk. Bezoek onze contactpagina voor de actuele opgeningstijden. Wanneer jij een specifieke SLA (Service Level Agreement) hebt afgesloten, kun je gebruik maken van onze noodnummers. Wij zullen jou dan zo spoedig mogelijk proberen te assisteren.

Stappenplan internetstoring oplossen


Controleer de kabels van je apparatuur en druk even stevig op de aangesloten contacten.

1. Haal de stekker van de (draadloze) modem en/of losse router uit het stopcontact. Wacht 30 seconden en sluit de stekker weer aan op het stopcontact. Geef de apparatuur een minuut om op te starten. Een van de statuslampjes op de (draadloze) modem moet de status 'online' geven (zie eventueel de handleiding van je apparatuur). Druk overigens nooit op de reset knop!

2. Start het apparaat waarop je internetverbinding wilt opnieuw op.

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Heb je meer vragen of glasvezel, inernet of heb je een hele andere vraag? Bel dan naar 088 - 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een email naar info@voipzeker.nl