Meest gestelde vragen

Hoe geef ik een klant toegang tot de Unite telefooncentrale

Als reseller wil je jouw eindklant de mogelijkheid bieden om hun eigen telefoniecentrale te beheren. Met de Unite telefooncentrale kun je aan deze vraag voldoen.

Na het activeren van de wachtwoord e-mail templates kun je in jouw klantenoverzicht een wachtwoord reset of herinnering sturen naar je klant.
De klant krijgt vervolgens een e-mail met daarin een inlog url, gebruikersnaam en wachtwoord.

De klant kan inloggen op de Unite centrale en zelf de telefonie instellen en aanpassen. Na het inloggen is het portaal voorzien van jouw reseller logo om zo de juiste branding aan de klant te tonen. Er is geen verwijzing naar VOIPZeker zichtbaar.

 

E-mail templates wijzigen

 

  1. Log in op je Reseller Portaal
  2. Ga in het bovenste menu naar Instellingen > Algemene instellingen
  3. Klik in het sub-menu op E-mail sjablonen
  4. Activeer de volgende templates: Wachtwoord resetten en Wachtwoord herinnering
  5. Pas desgewenst de inhoud van de templates aan

 

Verzenden van inloggegevens

  1. Log in op je reseller portaal
  2. Ga naar je Klantenoverzicht
  3. Als je met de muis over de bedrijfsnaam van je klant gaat kun je kiezen voor Wachtwoord resetten en Wachtwoord herinnering
  4. Je klant ontvangt de inloggegevens op het e-mailadres die is ingesteld bij de klantgegevens.

 

Handmatig wijzigen van het wachtwoord

  1. Log in met de inloggegevens van de klant op https://unite.vpgrw.com/
  2. Klik op het hangslot-icoon rechts bovenin
  3. Vul het huidige wachtwoord in
  4. Vul het nieuwe wachtwoord in
  5. Klik op Opslaan