Meest gestelde vragen

Wil je eenvoudig contactpersoon toevoegen van een andere afdeling of vestiging kunnen? Dat kan gemakkelijk via je VOIPZeker account. Volg hier de stappen hoe je contactpersonen kunt toevoegen in jouw online telefooncentrale.

Hoe kan ik contactpersonen toevoegen in mijn online telefooncentrale?


Eenvoudig een contactpersoon van een andere afdeling of vestiging toevoegen? Geen probleem, wij kunnen zelfs de facturering scheiden in jouw online telefooncentrale. 


Ik heb nog geen contactpersonen toegevoegd. Zo voeg je een contactpersoon toe:

1. Log in op je Online Portaal.
2. Klik op het icoon Contactpersonen in het hoofdmenu, of navigeer naar Mijn account in het menu aan de linkerkant. 

3. Navigeer bovenaan naar Contactpersonen.
4. Selecteer vervolgens Contactpersoon aanmaken.
5. Vul je nieuwe gegevens in en vink eventueel extra's opties aan.
6. Zodra je klaar bent met invullen klik je op Contact opslaan.

Let op, de velden met een zijn verplicht.

Stap 4 - Klik op Contactpersoon aanmaken

Contactpersonen toevoegen - VOIPZeker


Stap 5 - Vul je nieuwe gegevens in en klik op Contact opslaan

Contactpersonen toevoegen 2 - VOIPZeker

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Wil je meer bedrijfsgegevens wijzigen die je niet kunt vinden in jouw online telefooncentrale, of heb je een andere vraag? Bel dan naar 088 - 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 2 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl

Contactpersonen toevoegen 

> Neem contact met ons op