Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?

Je kunt je bedrijfsgegevens wijzigen via je eigen VOIPZeker portaal (Unite telefooncentrale), zoals het telefoonnummer en adres van je bedrijf.

Zo wijzig je je bedrijfsgegevens


1. Log in op je Online Portaal.
2. Klik op het icoon Bedrijfsgegevens in het hoofdmenu, of navigeer naar Mijn account in het menu aan de linkerkant. 
3. Klik op de gegevens die je wilt wijzigen.
4. Vul je nieuwe gegevens in en klik onderaan op de knop Wijzigingen opslaan.
5. Na je bevestiging worden de gegevens direct verwerkt en zijn de wijzigingen direct zichtbaar.

Let op, de velden met een * zijn verplicht.

Bedrijfsgegevens wijzigen

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Wil je meer bedrijfsgegevens wijzigen die je niet kunt vinden in je account, of heb je een andere vraag? Bel dan naar 088 - 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 2 in het keuzemenu of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Bedrijfsgegevens wijzigen