Search

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Je wijzigt je inloggegevens snel en eenvoudig via je eigen VOIPZeker portaal. Hier kun je je wachtwoord wijzigen.

Zo wijzig je jouw wachtwoord

Volg de stappen hieronder om jouw wachtwoord te wijzigen. 

Wachtwoord wijzigen –  start

Stap 1

Log in op je ‘Unite telefooncentrale

Inloggen Belplan

Wachtwoord wijzigen –  wachtwoord instelling openen

 

Stap 2

Navigeer naar ‘Mijn account’ in het menu aan de rechterkant en klik op het icoon.

account openen

 

Stap 3

Navigeer met je muis naar het  ‘Adresgegevens‘ en klik erop.

adresgegevens openen

 

Stap 4

Klik nu op ‘Wachtwoord wijzigen‘.

Wachtwoord wijzigen

Wachtwoord wijzigen –  wachtwoord instelling wijzigen

 

Stap 5

Je kunt nu jouw ‘Wachtwoord wijzigen’. 

Nieuw wachtwoord instellen


Wachtwoord wijzigen –  activeren

Stap 6

Klik op “Wijzigingen opslaan.

Na je bevestiging worden de gegevens direct verwerkt en zijn de wijzigingen direct toepasbaar.

Opslaan nieuw wachtwoord

 

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.