Meest gestelde vragen

Porteringen

Bij porteringen vind je een overzicht van alle porteringen die zijn aangevraagd. Een portering betekent dat je geen nieuw telefoonnummer krijgt, maar je bestaande zakelijke telefoonnnummer wordt meegenomen naar VOIPZeker. Nummerportering is dus het meeverhuizen van je huidige zakelijke telefoonnummers zodat je deze kunt blijven gebruiken.

 

20.png

Uitleg porteringen overzicht

Op het tabblad Inporteringen staan alle nummers die je naar VOIPZeker in porteren. 

Portering aangevraagd
Een nieuwe aanvraag die in behandeling is. Wij hebben de aanvraag doorgezet naar de oude provider.

Portering goedgekeurd
Dat betekend dat jouw oude (huidige) provider de portering heeft goedgekeurd en dat deze klaar is om te porteren. Dit doen we in ovelreg omdat er vaak nog toestellen geleverd moeten worden of de routering bepaald moet worden ingesteld.

Portering afgewezen
Dit houd in dat jouw oude (huidige) provider de aanvraag niet heeft goedgekeurd. Dit kan om administratieve redenen zijn. Vaak komt het factuur adres, contract adres en technische adres niet overeen. Wij gaan hier meestal achteraan.

Portering geporteerd
De portering is gerealiseerd en het nummer is nu actief bij VOIPZeker.

Portering geannuleerd
Mocht je een verkeerd nummer hebben aangevraagd of je bedacht hebben dan staat dit hier.

Portering aanvraag wijzigen
Mocht je een aanvraag willen wijzigen dan kan dat hier.