Meest gestelde vragen

Ticketsysteem

In ons uitgebreide ticketsysteem vind je een overzicht van alle tickets die je hebt aangemaakt of van ons hebt ontvangen. VOIPZeker stelt beveiliging van persoongegevens voorop en zet een veilig ticketsysteem in om communicatie te verbeteren.

 

21.png


Zo kun je een nieuwe ticket aanmaken

Afdeling 
Kiesvoor Klantenservice, Administratie en Verkoop.

Prioriteit
Standaard staat de prioriteit op medium. Heb je haast met je vraag dan kan je deze op Hoog zetten. Uiteraard behouden wij ons het recht om de prioritering aan te passen.

Onderwerp
Kies een duidelijk onderwerp bijvoorbeeld, incorrecte factuur, defecte headset, nieuw nummer aanvragen.

Bericht
Vul hier zo duidelijk mogelijk je vragen in zodat we je ticket snel en goed in behandeling kunnen nemen.

Bijlage 
Kan je toevoegen als het noodzakelijk is. Bijvoorbeel een kopie van de factuur van je oude provider.