Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn wachtmuziek wijzigen?

Met de functie wachtmuziek horen bellers die in de wacht staan een wachtmuziekje. Bij VOIPZeker kun je kiezen uit verschillende voorgeselecteerde wachtmuziekjes. Hier vindt je alle geluidsbestanden die worden gebruikt voor wachtmuziek. Je kunt eenvoudig je wachtmuziek wijzigen in jouw online telefooncentrale.

Zo wijzig je je wachtmuziek

1. Log in op je Online Portaal.
2. Klik op Extensie management in het menu aan de linkerkant. 
3. Navigeer bovenaan naar Algemene instellingen.
4. Navigeer met je muis naar het kopstuk Wachtmuziek en klik op het map-icoontje naast het gekozen nummer, of in dit geval "Geen Geluid".
5. Navigeer met je muis naar Wachtmuziek en klik deze aan.
7. Klik op het gewenste nummer dat je wilt gebruiken als wachtmuziek
8. Klik op Aanpassen.


Stap 2 
- Klik op Extensie management

Wachtmuziek wijzigen stap 1


Stap 3 - 
Navigeer naar Algemene instellingen

Hoe wachtmuziek wijzigen VOIPZeker


Stap 4 
-
Navigeer naar het map-icoontje en klik hierop

Hoe wachtmuziek wijzigen audiobestand

Stap 6/7 - Navigeer naar wachtmuziek en klik op de gewenste wachtmuziek 

Wachtmuziek uploaden wijzigen

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Wil je meer bedrijfsgegevens wijzigen die je niet kunt vinden in je account, of heb je een andere vraag? Bel dan als bestaande klant gratis naar onze support afdeling via 088 - 066 0550 en selecteer keuze 2 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

Wachtmuziek wijzigen