Search

Hoe voeg je een wachtrij positie toe?

Een wachtrij ofwel technisch gesproken een ‘queue‘ wordt meestal gebruikt na een keuzemenu of op een belgroep/afdeling met veel bellers. De bellers worden opgevangen in de wachtrij en krijgen een wachtmuziek of een informatieve boodschap te horen.

De informatieve boodschap kan bijvoorbeeld een wachtrij positie zijn:

 “Er zijn 3 wachtende voor u. Een ogenblik geduld alstublieft. U wordt zo spoedig te woord gestaan”.

Hoe je een wachtrij positie instelt leggen wij hier uit

Hoe voeg je een wachtrij positie toe in Unite telefooncentrale?

Volg de stappen hieronder om wachtpositie toe te voegen.

 

Wachtrij positie toevoegen  – start

Stap 1

Log in op je Unite telefooncentrale

inloggegevens

Wachtrij positie toevoegen – belplan aanpassen

Stap 2

Klik op het ‘Belplan‘ boven in het menu. 

 
Belplan aanpassen

 Stap 3

Heb je al een belplan? Klik dan op belplan ‘Aanpassen’.

Heb je nog geen belplan? Klik dan hier om een nieuwe belplan te maken.

Belplan aanpassen

 

Wachtrij positie toevoegen  – wachtrij (Afd. TD) aanpassen 

Stap 4

Heb je al een wachtrij binnen je belplan? Klik op icoontje wijzigen van het vakje wachtrij.

Heb je geen wachtrij binnen je belplan? Klik dan hier om een wachtrij toe te voegen aan je belplan.

Wachtrij aanpassen

 

Stap 5

Klik nu boven in het menu op ‘Geluiden

Wachtrij aanpassen geluiden

 

Stap 6

Klik op ‘+ toevoegen‘ naast het kopje ‘Mededeling 3

Wachtrij positie

 

Stap 7

Klik op ‘Geluid‘ of het ‘pijltje naar beneden‘ om een dropdown menu te krijgen.

Klik vervolgens op ‘Wachtrij positie

Wachtrij positie

 

Stap 8

Voeg nu onder ‘wacht‘ het aantal seconden in wanneer de beller de melding krijgt hoeveel wachtende er voor hem zijn.

Wachtrij positie

 

Stap 9

Klik op de ‘groene bewaarknop‘ rechts onderin.

Wachtrij positie

Wachtrij positie toevoegen  – activeren

Stap 10

Het belplan is nu voorzien van een wachtrij positie melding. Sla nu het belplan op door op de ‘Oranje knop‘ rechtsboven in het scherm te klikken. 

Bewaren en activeren belplan
user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.