Meest gestelde vragen

Voicemail audiobestand wijzigen?

Hoe kan ik mijn voicemail audiobestand wijzigen in mijn telefooncentrale?


Je kunt eenvoudig je voicemail audiobestand wijzigen in jouw online telefooncentrale. Je kunt kiezen uit voorgeprogrammeerde voicemails van VOIPZeker, of een nieuw audiobestand toevoegen. 

Zo kun je zelf je een voicemail audiobestand wijzigen:
 

1. Log in op je Online Portaal.
2. Klik op Extensie management in het menu aan de linkerkant. 

3. Navigeer bovenaan naar Algemene instellingen.
4. Navigeer met je muis naar het map-icoontje naast het audiobestand, zodat deze oplicht. Klik hierop.
5. Klik op Systeemgeluiden.
6. Navigeer met je muis naar Voicemail_nl als je een Nederlands ingesproken voicemail wilt kiezen. Wil je een Engels ingesproken voicemail kiezen, navigeer dan met je muis naar Voicemail_en
7. Klik op het voicemail audiobericht die je wilt selecteren.
8. Klik op Aanpassen

Stap 2 - Klik op Extensie management

Voicemail audiobestand wijzigen

Stap 3 - Navigeer naar Algemene instellingen

Wachtmuziek wijzigen 1


Stap 4 - Navigeer naar het map-icoontje en klik hierop

FAQ - wachtmuziek wijzigen 2-01.png

 Stap 5 - Klik op Systeemgeluiden

Voicemail audiobestand wijzigen


Stap 6/8 - Navigeer naar Voicemail_nl of Voicemail_en, selecteer de voicemail die je wilt gebruiken en klik op aanpassen
Voicemail audiobestand wijzigen 2

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Wil je meer bedrijfsgegevens wijzigen in jouw telefooncentrale die je niet kunt vinden, of heb je een andere vraag? Bel dan als bestaande klant gratis naar 088 - 066 0550 en selecteer keuze 2 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl

Wachtmuziek uploaden

> Neem contact met ons op