Meest gestelde vragen

Starten - Hoe kan ik een belplan aanmaken?

Het meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke klik-en-sleep belplan vind je in de Unite telefooncentrale. In een belplan stel je de bereikbaarheid van je gehele organisatie in. Wanneer een beller telefonisch contact opneemt doorloopt hij/zij het belplan, om vervolgens in contact te komen met een medewerker of voicemail. Heb je geen belplan ingesteld, dan is jouw organisatie ook niet telefonisch bereikbaar wanneer je nummer wordt gebeld.

De Unite telefooncentrale heet maar liefst 75+ functies. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Hoe kan ik starten en een belplan aanmaken?

1 Log in op je Unite telefooncentrale

2 Klik op Unite telefooncentrale in het menu aan de linkerkant

3 Klik bovenaan op het tabblad Belplan

4 Selecteer het nummer onder "Beschikbare nummers" en sleep deze naar het vakje "Belplan" en laat los

5 Je hebt nu een belplan aangemaakt voor het geselecteerde nummer

6 Klik op de Aanpassen-icoon achter het belplan om naar het belplan te gaan

 

Wil je meer weten over een hoe je een belplan kunt aanmaken of kom je er niet uit? Bel onze technische support afdeling op 088 066 0550 en vraag naar ondersteuning. De mogelijkheden om een belschema aan te maken zijn eindeloos.