Vragen? Bel ons gratis
0800 - 0845
Of laat je terugbellen
Sleep de slider naar de rechterkant

Hoe stap ik over op VoIP?

Stap 1 – De Telecom check

Om goede overstap naar VoIP te realiseren is een goede inventarisatie van groot belang. We brengen de huidige situatie in kaart en kijken vervolgens samen naar de nieuwe wensen en oplossing. Denk hierbij aan;

  • Wat is mijn huidige telefoonabonnement?
  • Welke internet verbinding heb ik?
  • Wat is de looptijd van de contracten en de opzegtermijn?
  • Welke telefoonnummers heb ik en welke gebruik ik hiervan?
  • Welke gebruiker krijgt welk type toestel?
  • Hebben we een alarm, frankeermachine of fax?
  • Wat voor modem/router/firewall hebben we en wie beheerd deze?

Stap 2 – Het advies

In het advies staat het nieuwe belplan centraal. Met het belplan bepalen namelijk hoe een beller door het bedrijf gaat en wie het gesprek mag afhandelen. In de offerte staat het totaalpakket aan gebruikers, toestellen en functionaliteiten dat nodig is om het nieuwe belplan in te richten.

Stap 3 – De aanvraag

Als je akkoord hebt gegeven voor het nieuwe belplan gaan we direct voor je aan de slag. We vragen de porteringen en nieuwe internet verbinding voor je aan. Als we akkoord hebben voor de porteringen kunnen we de installatie en oplevering inplannen.

Stap 4 – De oplevering

Nog voor de dag van oplevering configureren we alle toestellen voor je. Zodat we op de dag van installatie eigenlijk alleen maar toestellen hoeven te plaatsen. In onze portaal zien we direct of alle toestellen zijn verbonden met ons platform. Als alle toestellen online zijn maken we de porteringen definitief. Op dat moment gaat er een seintje naar alle telecom providers dat het nummer nu op ons platform staat. En vanaf dat moment ben je over op VoIP.
Betaal minder voor je telefonie
Reken hier je voordeel uit

Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies, als u dat niet wilt kunt u
hier klikken
.
Niet meer weergeven