Commercieel administratief medewerker (m/v)


(Vacature gesloten)

Wij zijn op zoek naar een nieuwe klantvriendelijke collega die enigszins juridisch onderlegt is voor onze administratie. Het is belangrijk dat je goed kunt plannen, organiseren, overzicht bewaart en de juiste mensen op tijd weet te betrekken.

Jouw taken zijn primair gericht op het beantwoorden van administratieve vragen en lichte juridische taken, maar het kan ook voorkomen dat je moet bijspringen op taken van de verkoop.

De administratieve taken zijn het opstellen van verkoopfacturen, creditfacturen, contractmutaties, klantmutaties, beantwoorden van algemene financiële vragen, ontvangen bedragen inboeken, facturen klaarzetten voor betaling, creëren van incassobatches en de opvolging ervan. Daarnaast draag je bij aan het optimaliseren van processen en werkbeschrijving en het opstellen van juridische overeenkomsten en voorwaarden.

Voor de uitvoer van de verkoop moet je denken aan het voeren van telefonische adviesgesprekken, het opstellen van offertes, nabellen van offertes en chatten met klanten

Kortom, een functie met een gevarieerd takenpakket, waar ruimte is voor groei en ontwikkeling, waar initiatief enorm gewaardeerd wordt en een ondernemingsgeest zeker een must is! Je bent in elk geval super accuraat en leergierig.


Hoofdtaken

  • Beantwoorden van klantvragen die binnenkomen per e-mail, telefoon en chat
  • Het doorzetten van servicevragen naar de technische dienst en het contact ervan onderhouden
  • Verwerken van adresmutaties, contractmutaties, incassogegevens
  • Opstellen van verkoopfacturen en creditfacturen
  • Het maken van incassobatches en deze inlezen bij de bank
  • Ontvangen betalingen inboeken
  • Controle op tijdige betaling en zo nodig contact opnemen met de klant om deze te bewegen tot betaling
  • Het opvolgen van de openstaande debiteuren
  • Communicatie met klanten
  • Actief meedenken en door ontwikkelen van onze eigen geschreven software vanuit het oogpunt van de klant
  • Voeren van een verkoopgesprek, verstrekken van productadvies en opstellen van offerten
  • Optimaliseren van onze contractvoorwaarden en algemene voorwaarden
  • Optimaliseren van processen en werkbeschrijvingen kunnen tot je takenpakket behoren

Je beschikt over

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Accuratesse
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
  • Stressbestendigheid
  • Je bent niet bang de telefoon op te pakken en initiatief te tonen
  • Je bent op vaste tijden minimaal 24 uur per week beschikbaar

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie in een groeiende organisatie
  • Groeimogelijkheden binnen je functie
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • 8% vakantietoeslag
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km met een maximaal van 30 km (enkele reis)
  • Salaris: €1.750,00 tot €2.500,00 per maand op basis van een fulltime aanstelling

Bijzonderheden

Bij je aanstelling is een VOG-verklaring vereist


Heb je vragen?

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Danielle Hoogduin, Commercieel Manager via 088 – 066 0550. of stuur jouw CV en motivatiebrief naar vacature@voipzeker.nl

  • Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld