Juridisch administratief medewerker (m/v) - parttime

Wij bieden een parttime baan aan voor een breed inzetbare Juridisch administratief medewerker(/ster).

Ben jij iemand die houdt van een zeer diverse baan waar geen dag hetzelfde is? Wil jij graag meewerken in een dynamisch team die kwaliteit hoog in het vizier heeft? Dan ben je bij ons aan het goede adres.

Wij hebben door uitbreiding van onze werkzaamheden plaats voor een parttime allround juridisch administratief medewerker. Het gaat in eerste instantie om een baan voor 24 uur per week verdeeld over 3 dagen.

Wat ga je doen?

  • Je verricht algemeen voorkomende administratieve handelingen
  • Je signaleert juridische ontwikkelingen en wijzigingen in wet- en regelgeving en maakt de vertaalslag naar wat dit voor de organisatie betekent
  • Jij adviseert mondeling en schriftelijk onze collega’s over juridische vraagstukken.
  • Jij weet hoe jij onze voorwaarden en processen aanpast aan de veranderende wetgeving
  • Je boekt de bankbetalingen en verwerkt de creditcard betalingen en verzorgt de dagelijkse betalingen
  • Je draagt zorg voor het debiteurenbeheer en stelt de verkoopfacturen en verrekeningen op controleert en verwerkt ze
  • Je doet het crediteurenbeheer en bewaakt dat betalingen goedgekeurd, betaald en geboekt worden
  • Je levert stukken aan voor kwartaal- en jaarafsluitingen
  • Je hebt per mail en telefonisch overleg met klanten over financiële vraagstukken

Jij bent:

  • Je bent mega accuraat en hebt een hands-on mentaliteit
  • MBO+ werk en denkniveau
  • Je hebt een sterk juridisch en cijfermatig inzicht
  • Je kunt multitasken
  • Je kan goed zelfstandig werken
  • Je bent stressbestendig
  • Je bent niet bang de telefoon klanten op verschillende niveaus telefonisch te woord te staan
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Wat bieden wij:

  • Een mooie werkplek in een gezellige informele organisatie
  • Een baan waar geen dag hetzelfde is
  • Groeimogelijkheden binnen je functie
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • 8% vakantietoeslag
  • Reiskostenvergoeding
  • Marktconform salaris

Oja, wij moeten ons ook nog even voorstellen...

Werken bij VOIPZeker is werken met plezier, met leuk en afwisselend werk en mogelijkheden om door te groeien. Denk mee, onderneem mee. VOIPZeker is een full-service internet- en telefoniebedrijf dat een innoverende speler is binnen de VoIP telefonie markt. Continue op jacht om de dienstverlening van bedrijven te verbeteren door hun te ontzorgen met VoIP telefonie oplossingen. Omdat wij ons eigen systemen zelf hebben ontwikkeld en alles in eigen beheer hebben, schakelen wij ontzettend snel en onderscheiden wij ons van de rest. Geen andere telecomprovider heeft een platform met zo ongelofelijk veel opties die flexibel zijn in te stellen. Ons uitgebreide telefooncentrale is daadwerkelijk uniek. Eigenlijk zijn wij gewoon ontzettend leuk in de omgang en klanten waarderen daarom ook onze geweldige dienstverlening. Wij zijn een sterk groeiend bedrijf, met uitdagende projecten, gezellige collega's en waar jouw goede ideeën van harte welkom zijn. Dus waar wacht je nog op?!

Bijzonderheden:

Bij je aanstelling dien je een VOG verklaring te overleggen.

Heb je vragen?

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Danielle Hoogduin, Commercieel Manager via 088 – 066 0550. of stuur jouw CV en motivatiebrief naar vacature@voipzeker.nl

  • Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld
Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies.
Aanpassen
Prima!