Financieel administratief medewerker (m/v) - parttime

Wij bieden een parttime baan voor een nauwkeurige en breed inzetbare financieel administratief medewerker(/ster) met enige juridische onderlegging.

Ben jij iemand die houdt van een zeer diverse baan waar geen dag hetzelfde is? Wil jij graag meewerken in een dynamisch team die kwaliteit hoog in het vizier heeft? Dan ben je bij ons aan het goede adres.

Wij hebben door uitbreiding van onze werkzaamheden plaats voor een parttime allround financieel administratief medewerker. Het gaat in eerste instantie om een baan voor 15 uur per week verdeeld over 3 dagen. Mogelijk kan het aantal uren in de toekomst worden uitgebreid.

Wat ga je doen?

  • Archiveren en boeken van binnengekomen facturen en deze controleren op correctheid
  • Verwerken van de bankafschriften in de boekhouding
  • Administratieve vragen beantwoorden van klanten zowel telefonisch als per e-mail
  • Aanmaken en verwerken van de debiteuren facturen
  • Factureren van werkbonnen van monteurs
  • Bewaken van contracttermijnen en hierop anticiperen
  • Je biedt ondersteuning in het opstellen van processen en juridische voorwaarden
  • Je verricht algemeen voorkomende administratieve handelingen

Jij bent:

  • Absoluut mega accuraat en hebt een hands-on mentaliteit
  • MBO+ werk en denkniveau
  • Je hebt een sterk cijfermatig inzicht en blinkt uit in administratieve taken
  • Je kunt goed zelfstandig werken en kunt zonder stress ad hoc vragen en verzoeken beantwoorden.
  • Je bent niet bang de telefoon op te pakken en beheerst naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal in woord en geschrift
  • Je bent op vaste tijden minimaal 15 uur per week beschikbaar
  • Je bent bereid je te blijven ontwikkelen.

Wat bieden wij:

  • Een uitdagende functie in een groeiende organisatie
  • Groeimogelijkheden binnen je functie
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband
  • 8% vakantietoeslag
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 km met een max. van 30 km enkele reis
  • Salaris: €1.750,00 tot €2.100,00 per maand op basis van een fulltime aanstelling

Oja, wij moeten ons ook nog even voorstellen...

Werken bij VOIPZeker is werken met plezier, met leuk en afwisselend werk en mogelijkheden om door te groeien. Denk mee, onderneem mee. VOIPZeker is een full-service internet- en telefoniebedrijf dat een innoverende speler is binnen de VoIP telefonie markt. Continue op jacht om de dienstverlening van bedrijven te verbeteren door hun te ontzorgen met VoIP telefonie oplossingen. Omdat wij ons eigen systemen zelf hebben ontwikkeld en alles in eigen beheer hebben, schakelen wij ontzettend snel en onderscheiden wij ons van de rest. Geen andere telecomprovider heeft een platform met zo ongelofelijk veel opties die flexibel zijn in te stellen. Ons uitgebreide telefooncentrale is daadwerkelijk uniek. Eigenlijk zijn wij gewoon ontzettend leuk in de omgang en klanten waarderen daarom ook onze geweldige dienstverlening. Wij zijn een sterk groeiend bedrijf, met uitdagende projecten, gezellige collega's en waar jouw goede ideeën van harte welkom zijn. Dus waar wacht je nog op?!

Bijzonderheden:

Bij je aanstelling dien je een VOG verklaring te overleggen.

Heb je vragen?

Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Danielle Hoogduin, Commercieel Manager via 088 – 066 0550. of stuur jouw CV en motivatiebrief naar vacature@voipzeker.nl

  • Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld
Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies.
Aanpassen
Prima!