Call pickup (*21) weer actief
Door Bas Bleijendaal | Geplaatst op 11/07/2017

 

Sinds vorige week is de Call Pickup functionaliteit weer actief op ons nieuwe platform.

 

De 4 slechtste redenen om je oude telefooncentrale te behouden
Door Saban Ciftcibasi | Geplaatst op 10/06/2017

If it ain’t broken, don’t try to fix it! dekt wel de drempel die veel bedrijven hanteren bij een kennismaking met VoIP telefonie. Het klinkt ook heel logisch, waarom zou je iets vervangen dat het al jaren goed doet.

Optimaal bereikbaar met de spraakmelder van VOIPZeker
Door | Geplaatst op 26/05/2017

De spraakmelder van VOIPZeker

De spraakmelder is speciaal ontwikkeld voor VoIP telefonie gebruikers en is een aanvulling op de voicemail. Wat de spraakmelder doet is eigenlijk heel simpel.

Nummerbehoud voor zakelijke vaste telefonie
Door Danielle Hoogduin | Geplaatst op 16/05/2017

 

Nummerbehoud voor zakelijke vaste telefonie

Als je overweegt om over te stappen op zakelijk VoIP telefonie wil je uiteraard je bestaande telefoonnummer meenemen. Gelukkig bestaat er zoiets als nummerbehoud of nummer porteren.

 

Hosted VoIP of een eigen VoIP centrale
Door Mitchell Kiabokulua | Geplaatst op 24/04/2017

Dat VoIP telefonie de toekomst heeft en daarbij ook nog een besparing en meer functionaliteiten biedt staat vast. Je hebt dan ook nog 2 keuzes bij VoIP Hosted VoIP of een eigen VoIP centrale.



Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies, als u dat niet wilt kunt u
hier klikken
.
Niet meer weergeven