Het dilemma van iedere garage, omzet genereren door te verkopen in de showroom en sleutelen in de werkplaats of neem je heel de dag de telefoon aan? Met slimme belplannen en hardwareoplossingen geef je de medewerkers rust en hoef je ook geen omzet meer mis te lopen.
Voor Autobedrijf Bakker in Sassenheim was het van de zomer een tijdrovende klus om over te stappen op VoIP. “Er zijn heel wat uren in gaan zitten om het systeem goed uit te rollen en efficiënt te maken”, stelt mede-directeur Nils Bakker.
“Maar door de fantastische support die VOIPZeker verleende hebben we er altijd vertrouwen in gehad dat het goed zou komen.”
Lees verder (PDF)De telefonie is snel en makkelijk aan te passen via de online portaal. De beschikbaarheid van medewerkers is gemakkelijk per telefoontoestel in te stellen en er is door het hele pad een uitstekend bereik!
Telefooncentrales voldoen niet meer aan de flexibiliteitswensen van vandaag. De zakelijke VoIP telefonie van VOIPZeker is een toekomstgerichte oplossing. De bereikbaarheid van de garage wordt vergroot en wij besparen op onze telefoonrekening.
Veel werkplaatsen en magazijnen hebben afwijkende openingstijden tov de showroom. Klanten die bellen worden via een slim keuzemenu op de hoogte gebracht van de openingstijden of doorverwezen naar de website voor het maken van een onderhoudsafspraak.
Hierdoor kunnen de verkopers op zaterdag alle aandacht aan de potentiële kopers geven en worden ze niet onnodig gestoord.
Voor een vast bedrag per maand kan je vrij bellen in Nederland.
De hele maand gewooon bellen tegen een vooraf vastgesteld bedrag, dat geeft zekerheid.