Meest robuuste failover systeem

Loading...

Unite - meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale

Click & Drag - binnen 1 minuut geregeld

Nederlands snelste belplan management systeem. Realtime wijzigingen direct zichtbaar in één overzicht. Bepaal zelf maanden van tevoren de route van inkomende gesprekken.

Uitgebreid en eenvoudig

Snel en overzichtelijk

Snelheid is typerend voor VOIPZeker. Bestel nu zakelijke VoIP telefonie en activeer je belplan binnen 5 minuten.

Belplan

Mobiele VoIP Simkaart - Met alle functies van een telefooncentrale

De eerste zakelijke telecomprovider van Nederland die een 100% integratie heeft tussen vaste telefonie en mobiele telefonie op een simkaart. Je toekomstige bedrijfsvoering start nu!

Alle functies van online telefooncentrale op mobiel

Vast en mobiel nummer direct op simkaart

Volledige integratie simkaart en vaste VoiP telefonie

Simkaart

Hallo bellen via browser - Dag vaste telefoontoestel

Veilig online bellen en gebeld worden via browser vanaf elk apparaat. Je krijgt alle functies van je vaste VoIP telefoon op je webphone waardoor aanschaf van apparatuur overbodig is.

Bellen vanaf elk apparaat via browser

Alle functies van vaste VoIP telefonie in browser

Vaste VoIP telefoontoestellen overbodig

Webphone

CRM integratie - Met alle bekende CRM-pakketten

Open direct klantkaarten tijdens het bellen via vaste VoIP telefonie. Direct inzage van alle gesprekken. Eenvoudig klantgegevens opvragen en registreren.

Click to call - Gesprekken opstarten vanuit CRM-pakket

Gespreksgegevens in CRM-pakket ontvangen

Klantkaart opent automatisch bij inkomend gesprek

CRM

Wereldwijd bereikbaar - En VoIP telefonie beheren

Wereldwijd bereikbaar en direct je zakelijke VoIP telefonie beheren via je telefooncentrale. Slim routeren naar de juiste afdeling via landcode en klantinformatie.

Telefooncentrale wereldwijd beheren vanaf elke locatie

Verbind international kantoren d.m.v. onze telefooncentrale

Intern gratis bellen vanuit ieder land

Wereldwijd

Realtime statistieken - Snelle rapportage weergave

Alle inkomende, uitgaande en gemiste oproepen van medewerkers monitoren en verbeter daarmee de bereikbaarheid van je zakelijke telefonie.

Analyseer en optimaliseer klantgedrag

Direct inzicht actieve en afgeronde gesprekken

Analyseer gesprekken van medewerkers

Statistieken

Unite - Eindeloos veel functies

Onze Unite telefooncentrale is het meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke management systeem op de markt. Met het unieke click & drag systeem beheer je binnen 1 minuut je belplannen en geniet je van eindeloos veel functies om de bereikbaarheid van je bedrijf te optimaliseren.

Voicemail

Geef de beller de mogelijkheid om een voicemail in te spreken. Voicemails worden automatisch naar je e-mail toegestuurd zodat je deze kunt archiveren.

Welkomstboodschap

Heet de beller welkom bij je bedrijf d.m.v. een ingesproken welkomstbericht of door het noemen van je bedrijfsnaam. Tip: Laat een professionele stemacteur je bericht inspreken.

Automatische openingstijden

Stel je belplan in op basis van je openingstijden. De beller doorloopt bijvoorbeeld een ander belplan wanneer deze buiten de openingstijden belt.

Keuzemenu

Richt zelf je keuzemenu in zodat de beller direct de juiste afdeling of vestiging kan bereiken. Handig voor middelgrote en grote bedrijven.

Wachtrij

Plaats bellers automatisch in een wachtrij wanneer het te druk is om de telefoon aan te nemen. Breng ondertussen de beller op de hoogte van de drukte met een melding of speel wachtmuziek af.

Belgroepen

Laat meerdere telefoons tegelijkertijd overgaan of stel deze individueel in. Vergroot de kans dat de beller altijd een medewerker direct kan bereiken.

Belfilter

Filter en blokkeer telefoonnummers van bepaalde landen, regio’s en zelfs specifieke personen.

Online telefoonboek

Krijg altijd en overal toegang tot je gehele telefoonboek op je vaste telefonie, mobiele telefoon en computer (softphone client en webphone).

Wachtmuziek

Maak het wachten in de wachtrij aangenamer door muziek af te spelen. Geef de beller een betere ervaring tijdens het wachten.

Meeluisteren

Train je collega’s en geef ondersteuning door mee te luisteren met hun telefoongesprekken. Je kunt zelfs aanwijzingen geven zonder dat de beller dit hoort.

Fluisteren

Met de functie fluisteren kun je tijdens het meeluisteren met het gesprek tussen je collega en de klant praten tegen je collega zonder dat de beller dit hoort. Ideaal voor het trainen van personeel.

Gespreksopname

Neem telefoongesprekken op en gebruik deze voor trainingsdoeleinden of om telefonisch gemaakte afspraken terug te luisteren.

Naamherkenning

De Unite telefooncentrale herkent direct wie er belt en geeft deze weer op je display.

Doorschakelen

Schakel je telefoon eenvoudig door naar een intern telefoonnummer, extern telefoonnummer of mobiele telefoon.

Click 2 Call

Telefoonnummers op het internet worden automatisch herkent en bel je automatisch uit wanneer je hierop klikt.

Belgeschiedenis

In één compleet overzicht de gespreksduur en doorschakelingen inzien van alle inkomende, gemiste en uitgaande oproepen.

Meldingen

Speel meldingen voor de beller af tijdens het wachten en breng de beller op de hoogte van je website of actie. Spreek zelf berichten in of kies voor een professionele stemacteur.

Rapportage

Krijg inzicht in realtime statistieken zoals alle inkomende, uitgaande en gemiste gesprekken alsmede het aantal wachtenden. Controleer je bereikbaarheid en verbeter je bedrijfsprocessen.

Automatische provisioning

Ontvang automatisch iedere nacht de nieuwste updates en firmware. Zonder menselijke handelingen zijn je toestellen altijd up-to-date. De firmware is eenvoudig zelf te beheren via Unite.

Busy Lamp Field

Zie in één oogopslag op je telefoon welke collega’s in gesprek zijn en welke een gesprek aangeboden krijgen. Intern communiceren op zijn best.

Webhooks

Maak eenvoudig een koppeling tussen je telefonie en je eigen CRM-systeem door middel van het aanroepen van URL-links.

Wake up call

Stel een melding in voor een specifiek tijdstip en word hierover gealarmeerd. Ideaal voor hotels die hun gasten moeten wekken.

Bedrijfsnaam

De Unite telefooncentrale herkent direct welk bedrijf jou belt en geeft de naam weer in het display van je telefoon, webphone of mobiele telefoon.

CRM-koppeling

Maak eenvoudig een koppeling tussen onze Unite telefooncentrale en jouw database. Ontvang een pop-up in je scherm wanneer een klant belt.

Softphone client

Ontvang oproepen van je zakelijke telefoonnummer op je mobiele telefoon en bel uit hiermee uit via een zogeheten softphone client applicatie.

Vast op mobiel simkaart

Gebruik VoIP op je mobiele telefoon via een simkaart en krijg de volledige vrijheid van de Unite telefooncentrale op je mobiele telefoon. Bellen met een applicatie is verleden tijd.

Webphone

Met onze webphone bel je via je browser en wordt het gebruik van een vaste telefoon overbodig. Ideaal te gebruiken met een headset op je desktop of laptop.

Call Me Back

Met een Call Me Back button op je website vult de klant zijn telefoonnummer in en legt de Unite telefooncentrale automatisch een telefonische verbinding tussen de klant en je bedrijf.

Stap nu over - Kies nu voor de ultieme bereikbaarheid.

Bereken snel en eenvoudig je maandelijkse kosten online uit en stap binnen één werkdag over of vraag een offerte aan.

Wil je liever telefonisch contact, bel dan naar 088 066 0550

Premium add on functies

Voeg unieke premium add on functie toe aan je Unite VoIP telefooncentrale en vergroot de mogelijkheden om met klanten en collega’s in contact te komen. Optimaliseer bedrijfsprocessen en de bereikbaarheid van je hele bedrijf met behulp van unieke op maat gemaakte functionaliteiten.

SIP-Trunk

Wanneer je zelf een fysieke telefooncentrale hebt kunnen wij een SIP-Trunk oplossing bieden. Geniet van de voordelen van VOIPZeker met je eigen telefooncentrale.

Smart IVR

Configureer geautomatiseerde keuzeopties. Geef bijvoorbeeld de beller de optie om het klantnummer in te voeren en of stel een andere vraag in het keuzemenu.

Faxen

Ontvang en verstuur faxen via je e-mail inbox. Wanneer je een fax ontvangt wordt deze in een e-mail als pdf-bestand meegeleverd. Faxapparaten zijn verleden tijd.

CRM-koppeling

Volledige koppeling tussen je telefonie, online telefooncentrale en eigen CRM-systemen. Roep klantkaarten op in de vorm van een pop-up en koppel gegevens.
Lees meer

Notifier

In geval van calamiteiten spreek je een mededeling in en bereik je telefonisch tientallen, honderden of duizenden personen tegelijkertijd .

Meer weten?

Meer weten over de prijzen en mogelijkheden van de Premium add ons? Bel ons op 088 066 0550.


Meest gestelde vragen over de Unite telefooncentrale


Een VoIP telefoonsysteem is een cloud-telefoondienst dat Voice over Internet Protocol (VoIP) gebruikt om te bellen. Onze VoIP oplossingen zijn perfect voor kleine-  MKB en grootzakelijke bedrijven.

Zakelijke telefonie is beter te beheren en betaalbaarder dan traditionele telefoonsystemen. Bekijk direct ons all-in pakket.

Kleine- en MKB bedrijven kunnen tot 60% kosten besparen door over te schakelen naar VoIP van VOIPZeker. Wat nóg belangrijker is dat je geweldige service krijgt i.c.m. hoogwaardige communicatiemiddelen en diensten.

Zaken stoppen nooit, evenmin als onze telefoniesystemen. Onze eigen robuuste datacenters ondersteunen jouw bedrijf met een uptime van 99,999%.

Wanneer je klant wordt van VOIPZeker krijg je tot wel 25+ functies. Natuurlijk hebben wij ook betaalde premium functies zoals CRM-koppeling, notifier, fax to e-mail, bedrijfsnaamherkenning, slim keuzemenu en SIP trunks. Kijk op onze telefooncentralepagina voor meer informatie.

Jazeker. De Unite telefooncentrale is de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale van Nederland. Met het unieke klik & sleep systeem voeg je visueel direct functies toe en verbind je deze met een pijltje aan elkaar.

Binnen 1 minuut maak je een heel belplan. Lees meer over de functies van de Unite telefooncentrale.

Jazeker. ISDN is vanaf september 2019 uitgefaseerd in Nederland. VoIP telefonie is de toekomst en inmiddels dé standaard geworden voor bijna alle bedrijven. Met VoIP van VOIPZeker krijg je een eigen online telefooncentrale die je eenvoudig zelf kunt beheren en flexibel werken mogelijk maakt. 

ISDN is een verouderde manier van bellen en is bijna helemala verdwenen. Eenvoudig overstappen van ISDN naar VOIPZeker doe je via ons bestelsysteem of vraag een vrijblijvende offerte op. Kies direct nieuwe telefoonnummers of vraag nummerbehoud aan en stap binnen één werkdag over.

Enkele voorbeelden van VoIP van VOIPZeker zijn o.a. kostenbesparing, stabiele en betrouwbare verbinding, 35+ standaard functies, flexibel en optimaal bereikbaar, HD-audiokwaliteit, géén- tot lage investeringen en geweldige klantenservice.

Voor meer informatie bel je naar 088 066 0550.

VOIPZeker is dé enige telecomprovider van Nederland die alles in eigen beheer heeft.

Onze telefooncentrale en telefonie zijn volledig zelf ontwikkeld en hebben wij eigen servers in Nederland. Dit geeft ons de volledige vrijheid om te luisteren naar onze klantenwensen en nieuwe technologieën te blijven ontwikkelen.

Jazeker. VOIPZeker kan op afstand via Teamviewer of Zoom een gratis demo geven en technische ondersteuning geven. Op onze hulp op afstand pagina vraag je een gratis demo aan en download je Teamviewer of Zoom. 

Jazeker. Je kunt jouw bestaande telefoonnummers eenvoudig meeverhuizen naar VOIPZeker. Tijdens je bestelling kies je voor nummerbehoud en geef je aan welke telefoonnummers je wilt behouden.

Wij zeggen het contract bij je huidige provider voor jou op. Via onze telefoonnummerspagina kies je zelf nieuwe telefoonnummers uit en/of voeg deze toe in je bestelling.




11.000 bedrijven gebruiken de beste telefooncentrale van Nederland

References
Kostencalculator



VOIPZeker gebruikt cookies

Onze website maakt gebruik van cookies om je bezoek eenvoudiger en sneller te maken en om inzicht te krijgen in het gebruik van onze website.

Voor het gebruik van cookies vragen wij je toestemming. Lees ook onze cookie policy en privacy policy