Zakelijke telefonie - herken dat deze niet meer voldoet

Wanneer je onderneemt is het belangrijk dat je bedrijfsresultaat blijft verbeteren. Je wilt zo efficiënt mogelijk werken en hogere klanttevredenheid bereiken. Het is dan ook ondenkbaar dat jouw zakelijke telefonie niet meer voldoet en op een gegeven moment niet goed meer presteert. Medewerkers en klanten krijgen op den duur irritaties, dat gevolgen heeft voor jouw bedrijfsvoering dat tijd en geld kost. Een goede zakelijke telefonie oplossing dat gericht is op jouw specifieke behoefden en meegroeit is dus zeer waardevol. 

Herken jij één van de onderstaande kenmerken, overweeg dan na te denken om een alternatieve VoIP telefonie oplossing te vinden voor jouw huidige zakelijke telefonie. Het kan dus dat jouw vaste telefonie niet meer voldoet aan jouw wensen.

Gesprekskwaliteit


Telefoongesprekken die wegvallen en storen leiden vaak tot irritaties bij medewerkers als klanten. Je wilt dit dan ook het liefst voorkomen. De gesprekskwaliteit van VoIP telefonie is beter dan via analoog- en digitaal bellen, zoals via ISDN. Met de komst van VoIP telefonie is de gesprekskwaliteit vele malen verbeterd, wat meer klanttevredenheid oplevert. Beschik jij al over VoIP telefonie en merk je dat telefoongesprekken toch een slechte geluidskwaliteit hebben? Zorg er dan voor dat jouw internetverbinding goed werkt en voldoende capaciteit heeft. Met VoIP telefonie bel je namelijk over het internet.

Merk je dat je gesprekskwaliteit nog steeds niet stabiel is, ondanks een stabiele internetverbinding? Dan is de kans groot dat het probleem ligt bij de technologie/ capaciteiten van jou huidige telecomprovider. Het word dus  tijd dat je achter je oren krapt waar het probleem precies ligt en hoe dit opgelost kan worden.

Locatie-gebonden telefonie


Sinds de uitbraak van het coronavirus merken bedrijven hoe noodzakelijk het is geworden om flexibel werken in te zetten. Nederland werd verplicht om zoveel mogelijk thuis te werken en is dit hedendaags de standaard voor veel bedrijven geworden. Is het met jouw bedrijfsvoering helaas niet mogelijk om collega's te laten thuiswerken? Dan is de kans groot dat jouw bedrijf nog gebruik maakt van een analoge fysieke telefooncentrale. Hierdoor ben je met je zakelijke telefonie gebonden aan jouw kantoor.

Met de juiste VoIP telefonie oplossingen van VOIPZeker ben je op kantoor, thuis en onderweg altijd telefonisch bereikbaar op je zakelijke telefoonnummer(s). Neem eenvoudig je vaste telefoon mee naar huis en sluit deze direct aan.

Wil je liever geen fysiek toestel op je eettafel? Met onze Vast op Mobiel oplossingen ontvang je inkomende oproepen van je zakelijke telefoonnummers direct op je mobiele telefoon. Met de mobiele simkaart van VOIPZeker gebruik je jouw zakelijke vaste telefoonnummer en mobiele nummer op 1 simkaart. Je bepaalt zelf met welk telefoonnummer jij uitbelt en ben je 100% bereikbaar omdat je gebruik maakt van het gsm-netwerk. 

Bekijk Vast op Mobiel

 

Vaste telefonie moeilijk beheerbaar


Door de komst van moderne technieken is de standaard voor veel bedrijven opgehoogd. Veel bedrijven nemen geen genoegen meer met bellen en gebeld worden in combinatie met een zakelijke voicemail. Het is de wens om gemakkelijk je zakelijke bereikbaarheid te beheren en je bedrijf een professionelere uitstraling te geven door het gebruik van mooie functies. Je klant informeren met automatische openingstijden en het gebruik van een keuzemenu zorgen per direct voor efficiënter werken en zijn bevorderlijk voor het image van jouw serviceniveau waaraan klanten jouw bedrijf herkennen.

Met VoIP telefonie van VOIPZeker beheer je snel en eenvoudig de bereikbaarheid van je bedrijf. Onze Unite telefooncentrale is de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke telefooncentrale van Nederland. Met ons unieke klik en sleep-systeem pas je belplannen eenvoudig aan doordat ons systeem erg visueel werkt. Met je muis trek je namelijk een lijntje tussen de functies die elkaar opvolgen.

Merk je dat de werkdruk van jouw receptioniste te hoog is, overweeg dan een keuzemenu te gebruiken om klanten direct met de juiste afdeling in contact te brengen. Wil je meer capaciteit toevoegen aan je receptie, voeg dan een collega toe aan het belplan om de overloop aan telefoontjes op te vangen. 

Moeilijk schaalbaar


Groeit jouw bedrijf en/of veranderd de behoefde naar betere communicatie en technologieën, dan is VoIP telefonie dat schaalbaar is een absolute must. Veel fysieke analoge telefoonsystemen kunnen niet of moeilijk meegroeien met bedrijven. Bij aanpassingen moet vaak zelfs een monteur op locatie langskomen om bijvoorbeeld nieuwe hardware te installeren of een storing te verhelpen. Dit is niet de meest snelle en kosten efficiënte oplossing die je wilt bevorderen.

De VoIP telefonie van VOIPZeker is schaalbaar en groeit dus mee met jouw organisatie. Jij wilt eenvoudig gebruikers toevoegen aan je telefooncentrale en je bereikbaarheid beheren zoals jij dat voor ogen hebt. Je wilt snel en eenvoudig functies toevoegen, zoals een welkomstboodschap, een doorschakeling of wachtmuziek? Dat regel je binnen 2 minuten via je belplan. 

Communicatie samenbrengen


Binnen jouw bedrijf heb je meerdere communicatiestromen lopen, denk hierbij aan e-mail, telefonie, chat en CRM-systemen. Deze systemen wil je zo efficiënt en liefst eenvoudig mogelijk beheren. Zou het niet mooi zij om deze systemen met elkaar te implementeren?

VOIPZeker is namelijk meer dan alleen VoIP telefonie, wij zijn namelijk de alles-in-één aanbieder van Nederland. Met onze uitgebreide all-in pakket geniet je van 25+ functies en ondersteunen wij implementaties met veel systemen via Webhooks en CRM-koppelingen. Zo kun je leveranciers en klanten beter bedienen en jouw bereikbaarheid verbeteren. 


Bekijk alle functies

 

Voor meer informatie neem je contact op met onze support afdeling via 088 066 0550 of neem een kijkje bij ons overzicht van alle functionaliteiten. Loop jij tegen problemen aan die niet hierboven staan omschreven of heb jij specifieke wensen? Dan helpen wij jou graag verder.