Meest gestelde vragen

Kan ik gratis bellen met VoIP?

Ja, het is mogelijk om gratis te bellen met VoIP telefonie van VOIPZeker, echter alleen via intern bellen naar collega’s en andere VOIPZeker gebruikers. Hoewel je denkt aan gratis bellen met zakelijke VoIP telefonie in combinatie met het internet, is dit niet helemaal waar. Door te bellen met VoIP bel je via het ene toestel uit naar het andere, echter communiceer je niet direct naar elkaar. In praktijk communiceren deze met de server van een provider. Kortom, je kunt alleen gratis bellen met zakelijke VoIP telefonie van VOIPZeker wanneer je intern belt, of uitbelt naar andere VOIPZeker-klanten. 

Voor gesprekken naar de rest van de wereld betaal je gewoon de vaste gesprekskosten. Kijk op deze pagina voor meer details over de nationale en internationale gesprek tarieven. Bel jij veel met vaste leveranciers en partners? Spoor hun aan te kiezen voor overstappen naar VOIPZeker. Door het gebruik van VoIP van VOIPZeker kunnen jouw telefoonkosten in de meeste gevallen dalen tot 40%, waarbij je dus veel onderling gratis kunt bellen.

VOIPZeker all-in abonnement


Bij VOIPZeker geniet je van zorgeloos ondernemen door te kiezen voor ons all-in pakket vanaf €12,50 p.m. per gebruiker. Wanneer je klant wordt krijg je toegang tot alle functionaliteiten van de online Unite telefooncentrale en kan je nationaal vrij bellen (o.b.v. fair use policy).

Vind gemakkelijk zelf alle antwoorden via onze FAQ pagina's. Kun je het antwoord niet vinden en/of wil je overstappen naar VoIP van VOIPZeker? Bel dan voor vrijblijvend advies naar 088 - 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.