Meest gestelde vragen

Kan ik mijn bestaande internetverbinding gebruiken voor VoIP?

Het is mogelijk om je bestaande internetverbinding te gebruiken voor VoIP van VOIPZeker. De configuratie van het modem/router is hierbij echter heel belangrijk. Als je ervoor kiest om een bestaande internetverbinding te gebruiken ben je zelf verantwoordelijk voor de goede werking van je modem. 

Controleer je bestaande internetverbinding

VOIPZeker kan je bestaande internetverbinding en modem gebruiksklaar maken voor VoIp van VOIPZeker. Hiervoor betaal je het geldende support tarief per uur. Er zijn praktijk voorbeelden waarbij het niet mogelijk is om VoIP aan te sluiten via bijvoorbeeld een KPN eXperia box of Tele2 verbinding.

Voor VoIP is het gebruik van internet van levensbelang. VOIPZeker adviseert je sterk om een aparte internetverbinding aan te leggen voor het gebruik met VoIP. Doe op onze website een gratis internetsnelheid test en informeer of jouw huidige internetverbinding snel genoeg is voor het optimale gebruik van VoIP. Wil je je bestaande internetverbinding gebruiken voor VoIP, neem dan vrijblijvend contact op. Wij controleren samen jouw huidige internetsnelheid en bespreken de mogelijkheden.

Heb je nog geen internet of wil je overstappen? VOIPZeker levert zelf ook internet, waardoor je binnen 2 weken volledig bent overgestapt.

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Wil je meer bedrijfsgegevens wijzigen die je niet kunt vinden in je account, of heb je een andere vraag? Bel dan naar 088 - 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl

Internet afsluiten