Meest gestelde vragen

Abonnement

Wij hopen natuurlijk dat je ons niet verlaat, maar wil je toch je abonnement opzeggen dan vragen wij je dit per e-mail door te geven.

Wat moet ik doen zodat ik mijn abonnement kan opzeggen?


Je kunt je diensten en abonnement niet zelf in je online portaal opzeggen, maar vragen wij dit door te geven via de e-mail. Zorg wel dat je kunt bewijzen dat je bij ons bekend en bevoegd bent om de diensten van je bedrijf op te zeggen. Stuur je opzegging van je abonnement door naar administratie@voipzeker.nl en omschrijf de diensten die je wilt opzeggen zo nauwkeurig mogelijk.

*Let op: je kunt niet je abonnement opzeggen door in je online portaal op 'diensten uitzetten' te drukken. Zet je je diensten uit, dan loopt je abonnement gewoon door en ben je zelf verantwoordelijk voor de doorlopende kosten van je facturen. 

Heb je nog andere vragen over een abonnement opzeggen? Vind gemakkelijk zelf het antwoord op je vragen via onze FAQ pagina's. Voor meer administratieve vragen en vragen over je contract bel naar 088 - 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) en kies afdeling administratie in het keuzemenu.