Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen?

Je kunt zelf aangeven of je een contactpersoon niet in de factuur adressering wilt latten opnemen. Vink de opties aan bij Bedrijfsgegevens. 

Zo kun je een contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen


1. Log in op je Online Portaal.
2. Klik op het icoon Bedrijfsgegevens in het hoofdmenu, of navigeer naar Mijn account in het menu aan de linkerkant. 
3. Navigeer met je muis naar het icoon Contactpersoon niet in factuur adressering opnemen en vink deze aan.
4. Klik op Wijzigingen opslaan.
5. Na je bevestiging worden de gegevens direct verwerkt en zijn de wijzigingen direct zichtbaar Je bent nu ervoor gekozen dat de contactpersoon referentie niet op de factuur wordt weergegeven.

Let op, de velden met een * zijn verplicht.

Stap 3 - Navigeer met je muis naar het icoon Contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen en vink deze aan

Contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen - VOIPZeker

Stap 4 - Klik op Wijzigingen opslaan

Contactpersoon niet in de factuur adressering opnemen - VOIPZeker 2

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Wil je meer gegevens wijzigen die je niet kunt vinden in je online telefooncentrale, of heb je een andere vraag? Bel dan naar 088 - 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail naar info@voipzeker.nl.

Direct aanpassen