Meest gestelde vragen

Hoe kan ik privé en zakelijk scheiden op mijn mobiel?

Met Mobiele VoIP abonnement kan je in de online portal instellen dat de inkomende gesprekken buiten kantooruren (bijvoorbeeld van 17.00 tot 09.00 uur) worden omgeleid naar de voicemail of het hoofdnummer.

Hierdoor ben je tijdens werkdagen op je mobiel bereikbaar met je vaste nummer. Heb je een dag vrij of ben je ziek dan kan je deze via de online portal weer zo instellen dat je gesprekken naar het hoofdnummer of een collega gaan. Privé en zakelijk zijn hierdoor gemakkelijk te scheiden. Doorschakelen kun je eenvoudig aanpassen in het belplan door in te loggen op je account. Lukt het je niet om dit zelf aan te passen,  neem dan contact op met onze helpdesk.

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Voor meer informatie of advies op maat bel jenaar 088 - 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 3 in het keuzemenu of mail je naar info@voipzeker.nl.

Contact opnemen