Meest gestelde vragen

Kan ik de toestellen eenvoudig verplaatsen?

Hoe kan ik toestellen eenvoudig verplaatsen?


Het toestel heeft de zakelijke identiteit van jouw organisatie, dus ook jouw telefoonnummer. Op het moment dat je het IP toestel aansluit op het internet, gaat het toestel op zoek naar de VOIPZeker centrale om zich te registreren. Eenmaal geregistreerd, maakt het toestel weer onderdeel uit van jouw IP centrale.


Het maakt niet uit waar je het toestel plaatst als deze maar beschikt over een internetverbinding.

Zo kun je het toestel meenemen op zakenreis of naar huis. Je kunt zoveel IP toestellen aansluiten als je wilt, waar ook ter wereld. Intern verplaatsen bij een herinrichting van je bedrijf gaat daarom zeer eenvoudig en je behoudt je doorkiesnummer. Je hoeft hiervoor geen monteur te laten langskomen en niets opnieuw te laten programmeren. Houd wel rekening met firewall instellingen als je niet op kantoor bent, het zou kunnen dat je daardoor niet kan bellen.

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina's. Wil je meer informatie over toestellen verplaatsen of de aanschaf van telefoons? Bel dan naar 088 - 066 0550 (bestaande klanten bellen gratis) en selecteer keuze 2 in het keuzemenu of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.