Search

Wat doen jullie bij de installatie van VoIP

Bij de standaard installatie komen wij langs om de internet modem aan te sluiten en de VoIP toestellen te plaatsen. Als er al een bestaand intern netwerk is ben je zelf verantwoordelijk voor het open zetten van de firewall en het beschikbaar stellen van de poorten. 

De onderstaande zaken vallen buiten de standaard installatie en zullen achteraf worden gefactureerd indien van toepassing;
  • hak-, breek-, graaf-, metsel-, timmer en schilderswerkzaamheden
  • alle materialen die niet zijn genoemd in de offerte
  • afvoeren van materialen
  • alle werkzaamheden buiten kantooruren
  • het aanleggen van kabeldragers zoals kabelgoten, kabelpijpen e.d.
  • 220/230 volt aansluitingen
  • het leveren of monteren van afwijkende bevestigingsmaterialen
  • het aarden van apparatuur
  • huur van klim- of steigermaterialen voor werkzaamheden welke worden uitegvoerd boven een hoogte van 3 meter.
  • de kosten t.b.v. het beschikbaar stellen van de actuele werktekeningen
  • switches
  • Patchkabels, patchpanelen, en stroomverdelers
  • aanpassing van bekabeling
  • toestel instructies

Vragen? Wij helpen graag!

Vind gemakkelijk zelf het antwoord op al jouw vragen via onze FAQ pagina’s. Wil je meer weten over de voordelen van VoIP van VOIPZeker of wil je advies over hoe onze diensten jouw bedrijfsvoering kunnen optimaliseren?

Aarzel dan niet en neem contact op met experts via 088 – 066 0550 (*bestaande klanten bellen gratis) of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

user_06.png
Vragen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Bel ons op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar info@voipzeker.nl.

Klant worden

Ben je na het lezen overtuigd van onze oplossingen? Word direct klant en ga binnen 5 minuten live. 

Toch een collega spreken?

Kom je er niet helemaal uit of ben je benieuwd naar onze diensten? Bel onze klantenservice op 088 066 0550 of stuur een e-mail naar helpdesk@voipzeker.nl.