Meest gestelde vragen

Rapportage - CDR

Wat is Rapportage - CDR precies?

Met CDR Rapportage kan je het belverkeer per gebruiker analyseren. Hierdoor kan je de drukte per medewerker of groep beter beoordelen en hierop de bezetting van een helpdesk uitbreiden. Voor sales kan je meten hoeveel gesprekken iedere account manager voert om zijn targets te behalen. 

Zo werkt rapportage - CDR:

Log in op de Online beheer portal en kies voor Producten.

cdr1.png

Kies voor het tab CDR Rapportages

cdr2.png

Selecteer de extensie waarvoor je een rapport wil maken.

Kies vervolgens voor Deze maand of Afgelopen maanden. 

Kies vervolgens voor Outbound (Uitgaand belverkeer) of Inbound (Inkomend belverkeer).

Vervolgens Donwloaden als csv bestand en het bestand zal gemaakt worden. 

Omdat de database van de huidige maand en de afgelopen maanden gescheiden zijn kan je dus niet kiezen voor een periode van bijvoorbeel 1 april tot 5 mei. Je zult dan aparte rapporten moeten maken voor april en voor mei.

cdr3.png

De onderstaande foutmelding krijg je als er niet gebeld is met de gekozen extensie. Kies voor een andere periode of een andere extensie.

cdr4.png