CRM koppelingen

 

Ben je het zat om eindeloos gesprekken te beantwoorden zonder te weten wie jou belt? Wij hebben de mogelijkheden om VoIP telefonie (voice over IP bellen) te koppelen aan je bestaande CRM systeem en data tussen twee platforms uit te wisselen. Door een VoIP CRM-koppeling met onze Unite telefooncentrale krijg je een groot scala aan functionaliteiten en mogelijkheden tot je beschikking.

Customer Relationship Management (CRM) systemen zijn een belangrijk onderdeel voor bedrijven om klanten en potentiële leads in de gaten te houden. Momenteel is dit een van de meest gebruikte toepassingen binnen CRM pakketten. Het grootste voordeel van een VoIP CRM-koppeling is dat wanneer een klant jou belt je ziet wie er belt door middel van een klantkaart. Wanneer je het gesprek aanneemt opent de klantkaart automatisch en haalt deze alle klantgegevens op via het CRM systeem.

Door de CRM-koppeling krijg je snel inzicht in je klantgegevens en zie je bijvoorbeeld wat er is besproken tijdens het vorige telefoongesprek. Zo volg je snel en eenvoudig verkooptrajecten op, zie je openstaande facturen in en met wie je vorige keer hebt gesproken. Je bespaart een hoop tijd en werkt een stuk efficiënter, wat resulteert in een betere ervaring voor je klanten. Doordat je direct informatie van de klant inziet kun je het telefoongesprek direct afronden en de juiste informatie uitwisselen.

Koppel telefoon via VoIP CRM-koppeling
  • Naamherkenning - Het nummer van de beller wordt direct herkent en wordt de naam weergeven
  • Realtime oproepinformatie - Via een pop-up verschijnt de klantkaart zodat je direct het dossier kunt openen
  • Betere klantervaring - Breng de behoefden van de klant beter in kaart en voorkom onnodige vragen
  • Efficiënter werken - Werk sneller doordat het opzoek- en invoerwerk van klanteninformatie niet meer nodig is
  • Kostenbesparing - Bespaar extra kosten voor nieuwe uitbreidingen. Werk vanuit je bestaande CRM systeem

Interactie met bestaande klanten en potentiële leads levert waardevolle inzichten en een betere klantenservice op. Hieronder hebben wij een lijst van beschikbare CRM leveranciers waarmee wij d.m.v. een CRM-koppeling data kunnen uitwisselen. Wij hebben zelfs mogelijkheden voor REST API integraties en kunnen op maat gemaakte CRM integraties maken voor zelf ontworpen platforms. Staat jouw CRM pakket hier niet tussen, dan kunnen wij een koppeling op aanvraag maken. Kies voor slimmer ondernemen en koppeling jouw software aan onze Unite telefooncentrale software. Bel direct potentiële klanten op via een click to call integratie en beantwoord oproepen direct via je CRM systeem.

VoIP CRM koppeling

Perfectview

Je kunt VOIPZeker koppelen met het CRM systeem van Perfectview. Met één druk op de knop bel je klanten en roep je klantgegevens op via je CRM pakket.

CRM integratie telefonie

Realworks

Je kunt VOIPZeker koppelen met het CRM systeem van Realworks. Met één druk op de knop bel je klanten en roep je klantgegevens op via je CRM pakket.

Koppel telefoon aan CRM

Teamleader

Je kunt VOIPZeker koppelen met het CRM systeem van Teamleader. Met één druk op de knop bel je klanten en roep je klantgegevens op via je CRM pakket.

Custom CRM integratie

Gebruik je een CRM systeem dat je zelf hebt ontworpen? Geen probleem. Koppel je eigen CRM pakket met onze online telefooncentrale.

REST API integratie

Krijg toegang tot allerlei telefooncentrale eindpunten die gegevens over extensies, telefoonboeken en oproeprapportages kunnen downloaden.

Call me Back integratie

Onze telefooncentrale legt automatisch een telefonische verbinding tussen je websitebezoeker en je bedrijf door een nummer achter te laten.

11.000 bedrijven gebruiken de beste telefooncentrale van Nederland

References