Hoe werkt een keuzemenu?



Met een keuzemenu ben je klanten nog beter van dienst en werk je vele malen effciënter. De beller krijgt via het keuzemenu direct de juiste informatie en worden hij/zij in contact gebracht met de juiste afdeling/ werknemer. Via het keuzemenu kun je bellers zelfs informeren over specifieke onderwerpen, zoals retourneren, administratieve vragen en doorverwijzen naar de website. Eerlijk is eerlijk het oogt ontzettend professioneel.

Door in te loggen op je online telefooncentrale maak je snel eenvoudig zelf telefoon keuzemenu's aan en voeg je deze toe aan je belplan. Via het tabbblad keuzemenu upload jij eenvoudig bestaande audioberichten of spreek je deze real-time in. Wil je net als veel organisaties een professionelere uitstraling, kies dan voor een professionelere stemacteur/ stemactrice.


Gratis keuzemenu

Wanneer je klant wordt van VOIPZeker krijg je een gratis keuzemenu functie. Deze veel gebruikte functie is onderdeel van ons complete all-in pakket met maar liefst 25+ andere functies voor je belplan. Naast de meest uitgebreide telefooncentrale en heel veel functies geniet je van zorgeloos nationaal bellen.


Waarom een keuzemenu?

Zelfs met een zeer ervaren receptioniste die je telefoon opneemt, is het niet altijd mogelijk om iedere beller direct te woord te staan. Daarom is een keuzemenu de perfecte oplossing: bellers krijgen direct de juiste informatie en komt in contect met de juiste medewerker.

Wanneer het te druk is en de beller niet te woord kan worden gestaan, zorgen wij ervoor dat het bericht wordt opgenomen en afgeleverd. Jij krijgt eventuele voicemailberichten. doorgestuurd in je mailbox als audiobestand. Hiermee bied je jouw klanten de beste service aan en ontlast je ook nog eens de telefoniste of receptioniste.


Slim keuzemenu (Smart IVR)

VOIPZeker heeft in loop der jaren verschillende unieke functies ontworpen die geen enkele andere telecom provider heeft. De Smart IVR functie is daar één van, Met de functie Smart IVR, oftewel slim keuzemenu, kun je bellers filteren op basis van hun postcode of netnummer en bijvoorbeeld direct doorschakelen naar de juiste vestiging bij hun in de buurt. Het is ook mogelijk om klanten hun unieke klantnummer te laten invoeren en informatieve teksten af te spelen, zoals: Welkom bij VOIPZeker, wij verbinden u door met een medewerker.

Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een:

9,5
Meer reviews

Voordelen van keuzemenu

checked Direct contact met juiste afdeling

checked Opvang van belpieken

checked Betere belervaring voor klanten

checked Efficiënter werken

checked Professionelere uitstraling

Bekijk alle Unit telefooncentrale functies



Bekijk alle functies

chrome extension

Wil je ook klant worden?

Een keuzemenu is slechts één functie van maar liefst 25+ functies van onze telefooncentrale. Voor een vast laag bedrag per maand ben je beter bereikbaar en geef je jouw bedrijf een professionelere uitstraling.

Bereken je kosten

11.000 bedrijven gebruiken de beste telefooncentrale van Nederland

References