Vragen? Bel ons gratis
0800 - 0845
Of laat je terugbellen
Sleep de slider naar de rechterkant

Wat is een keuzemenu?

Met zakelijke VoIP telefonie is het heel gemakkelijk om zelf een IVR ofwel Keuzemenu in te stellen. Het doel van een keuzemenu is om keuzes te bieden aan de beller.

De gedachte aan een keuzemenu maakt veel bellers en bedrijven al angstig. Maar door het keuzemenu juist kort en bondig te houden kun je bellers snel en efficiënt verder helpen.

Waarom een keuzemenu?

Door het gebruik van een keuzemenu ontlast je niet alleen de receptioniste/telefoniste. Je kunt haar zelfs helemaal vervangen.

Door een goed belplan in te stellen kun je zelfs op vaste momenten in de een andere routering van de gesprekken instellen. Dan hoeft een telefoontoestel ook niet te rinkelen als een collega niet aanwezig is.

Door de slimme inzet van openingstijden kun je klanten buiten kantooruren of vakanties direct opvangen en verwijzen naar een e-mailadres of website. Bellers hoeven dan niet onnodig lang te bellen om vervolgens met een verbroken verbinding op te hangen.
Betaal minder voor je telefonie
Reken hier je voordeel uit

Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies, als u dat niet wilt kunt u
hier klikken
.
Niet meer weergeven