Vragen? Bel ons op
088 - 066 0550
Of laat je terugbellen
Sleep de slider naar de rechterkant

Hoe werkt een keuzemenu?

Een keuzemenu kan je zo lang maken als je wil en dat maakt veel bellers en bedrijven angstig. Maar door het keuzemenu juist kort en bondig te houden kun je bellers snel en efficiënt verder helpen.

Met de zakelijke VoIP telefonie portal van VOIPZeker is het heel gemakkelijk om zelf een IVR ofwel Keuzemenu in te stellen. Dit doe je namelijk via jouw eigen online portal. Via de portal upload jij eenvoudig jouw videobestanden en beheert daar alle instellingen van jouw keuzemenu.

Je kan de standaard keuzes bieden zoals kies 1 voor… kies 2 voor. Maar je kan het keuzemenu ook anders inzetten. Wat denk je van voor je postcode in……. Of typ je klantnummer….. . Daarbij kan je ook nog informatieve teksten laten horen. Zoals welkom bij VOIPZeker, wist u wij het beste telefonisch bereikbaar zijn op dinsdagen en donderdagen? We zullen u nu doorverbinden met een medewerker.
Goed zo zijn er nog tal van manieren te bedenken waarop je berichtgevingen kan inschakelen.

Waarom een keuzemenu?

Een keuzemenu ontlast de receptioniste/telefoniste en kan zelfs de plaats van haar innemen.
Is er even niemand beschibaar? Geen nood, wij zorgen dat het bericht wordt opgenomen en netjes wordt afgeleverd in jouw (centrale)mailbox. Zo kan de medewerker die vrij komt de boodschap beluisten en direct terugbellen.

Door een goed belplan in te stellen kun je zelfs op vaste momenten in de een andere routering van de gesprekken instellen. Dan hoeft een telefoontoestel ook niet te rinkelen als een collega niet aanwezig is.

Bellers krijgen dankzij de automatische openingstijden buiten kantooruren of vakanties direct een verwijzing naar een storingsnummer, e-mailadres of website. Het is ook mogelijk om een bandje te laten inspreken en vervolgens het opgenomen bericht te ontvangen in je mailbox. Zo kan je direct het bericht beluisteren zodra jij er tijd voor hebt.
Betaal minder voor je telefonie
Reken hier je voordeel uit

Om uw ervaring te verbeteren maakt deze site gebruik van cookies.
Aanpassen
Prima!