Meest gestelde vragen

Hoe kun je een voicemail instellen?

Door een zakelijke voicemail in te stellen kunnen bellers een boodschap achterlaten wanneer je in gesprek of afwezig bent. Deze boodschappen krijg je via de e-mail als mp3 bestand binnen, waardoor je ze direct kunt beluisteren en archiveren. Ze staan ook in de Online beheer portal en worden verwijderd na een vooraf ingestelde periode.

De handleiding voor het instellen van je voicemail kun je onderaan deze pagina donwloaden.

 

Hoe kan ik mijn zakelijke  voicemail instellen?

 

1 Log in op je Unite telefooncentrale

2 Klik op Unite telefooncentrale in het menu aan de linkerkant

3 Klik bovenaan op het tabblad Belplan

4 Klik op de Aanpassen-icoon achter het belplan dat je wilt wijzigen

5 Je zit nu in de belplan-editor. Klik bovenaan op het tabblad Voicemail+

6 Klik op de Aanpassen-icoon in de Voicemail module

7 *Optioneel - geef je voicemail een naam, bijvoorbeeld "Voicemail zomervakantie 2020"

8 Klik op de map-icoon achter "Kies een geluid"

9 Maak een keuze: +Geluid toevoegen of Geluid opnemen

10 Upload het opgenomen of geselecteerde audiobestand (kan ook kiezen opgeslagen bedrijfsgeluiden)

11 Klik op Bewaar 

 

Wil je meer weten over een zakelijkevoicemail instellenof kom je er niet uit? Bel onze technische support afdeling op 088 066 0550 en vraag naar ondersteuning. 

Downloads

Handleiding Voicemail.pdf

Handleiding Voicemail